Klein nieuws!

9 februari 2014 - Ede, Nederland

Één week zonder nieuws.

Er was wel klein nieuws.

Een van de redenen dat ik geen tijd had om een verhaaltje te schrijven was dat mijn moeder (85 jaar) haar heup heeft gebroken waar door daar veel tijd aan besteedt moest worden.

Ik kreeg een mail van mijn ticketbureau dat de fiets mee kan op mijn vlucht naar Anchorage, dat deel kost me dan €100 extra. Het laatste stuk kost me $75 extra, maar dan is de fiets ook in Prudhoe bay! Toch weer een zorg minder. Ik heb het in elk geval zwart op wit!

Andere zaken  waar ik de afgelopen weken druk mee was:

·      Riempjes besteld voor de bevestiging van het zonnepaneel aan de Ortlieb rugzak.

·      Een van de tassen moest worden gerepareerd, dit is afgelopen woensdag gedaan.

·      Alle uitrusting is uitgezocht.

·      Een lange paklijst is gemaakt en diverse zaken worden nu duidelijker.

Afgelopen woensdag had ik een afspraak met de reisverpleegkundige voor een voorlichting en inentingsprogramma voor mij.

Diverse inentingen zijn gezet en de anti malaria pillen (Paludrin) zijn besteld.

Helaas hen ik nog niets gehoord van het bureau dat mijn “I-94” probleem moet oplossen.

1. Marleen:
    14 februari 2014
    Tsjonge Menno, dat os schrikken van je moeder! Hoop dat t snel beter gaat met haar. En ondanks alles maak je vorderingen. Keep up the good work!