E-94, Fiets en plan C…..

12 januari 2014 - Ede, Nederland

Deze week wil ik  het over drie zaken hebben.

E-94

Woensdag is het pakket met bewijs naar Kentucky verzonden, ik hoop maar dat alles goed zal komen. Ik zal af moeten wachten.

De fiets.

Henk, een heel goede vriend en ik hebben de afgelopen week de fiets bekeken en een lijst gemaakt van alles wat er nog moet worden geregeld, gedaan en gekocht.

Een hele lijst, over de inhoud en afwerking ervan zal ik later een blog verhaaltje wijden.

De komende week zal ik zelf gaan starten met de werkzaamheden.

De fietsenmaker zal ik een nieuw (voor-) wiel laten bouwen. De velg moet worden vervangen en dat is niet een klusje wat ik goed kan.

Plan C…..

Omdat er een “mogelijkheid” is dat het E-94 probleem niet kan worden opgelost voor ik vertrek, moet ik een ander plan “plan C”. Voor het geval dat!

Als ik meer kan vertellen over dit “plan” zal ik er een blog verhaaltje aan wijden.

Voor diegene die dat niet wisten, “plan A” was om te fietsen vanuit Nederland naar Japan met mijn Quest.

Ik hoop niet dat ik “plan B” (Alaska naar Panama) zal moeten annuleren.

Het verlies van geld aan ticket, kaarten enz. is één ding, maar het alleen zijn van Alex, met wie ik zou beginnen is een heel verschrikkelijk vervelende gedachte.

Uiteindelijk heb ik er vertrouwen in dat het wel goed zal komen, hoewel het me wel wat slapeloze uurtjes kost!